onsdag 19 mars 2008

Crash landing

http://falulicious.blogg.se/ - ärligt talat hur klockrent och roligt som helst! skitstad!

Idag fick vi lägenheten, jag hoppas det löser sig med borgenär annars får vi den inte ändå!
Men det bådar gott iallafall.

Jag har inte mycket att skriva, ingenting alls faktiskt. Jag har bara lite tråkigt såhär en halvtimme innan bussen till jobbet går, och kände att det var ett ganska bra tag sen jag faktiskt skrev här. (Tror jag säger så i varje inlägg)

Nej, jag ska åka och jobba nu så jag tjänar lite pengar. Sen blir det väl ett samtal med min söta pojkvän.

Och pappa flyttar snart till främby ja, kan bli skönt att ha föräldrarna så nära varandra när man ska hälsa på!

Ja, jobb som sagt.
seeya!


*- Now playin' : Hollywood Roses - Suicide (Is much too slow)
/ Amy Trash

image10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar