tisdag 5 februari 2008

Face the hangman

Jag är överlycklig idag, för kl 10 imorse släpptes ett nytt exklusivt band till Sweden Rock.
Det var inga mindre än Poison, som jag aldrig trodde jag skulle få se live.
De har inte spelat i sverige på 18 år, och nu kommer de hit!
Jag kommer gråta eller svimma, men det är det värt.
Jag kommer få se Bret Michaels, C.C DeVille, Rikki Rockett och Bobby Dall på riktigt,
och inte bara på en youtube-video eller på Guss vhs som vi kollade så mycket på!
jag tror ingen förstår hur stort det här är för mig, haha!
Den här sommaren kommer bli den bästa någonsin.

Mamma säger att jag måste börja betala hyra hemma om jag hoppar av skolan.
Är det inte lika bra att flytta hemifrån då?
Jag vill flytta ihop med Kate, för hon är så bra!


Jag pratade med min syster igår och jag åker till henne någon gång mellan 22a och 26e.
Jag vet inte hur länge jag stannar, och jag hoppas att jag får Olivia med mig ner!
Känns lite läskigt att åka ner själv om det skulle bli så att jag inte har något att göra.
Ska hur som helst bli skönt att komma bort härifrån ett tag.
Jag gillar inte Falun. Bara människorna här, de är underbara. En del.
Men staden är så tråkig och det händer aldrig nya saker.
Visst, något band kommer och spelar, men det är för en kväll. Sen då?

Nej, nu ska jag klä på mig och städa.

Jag hoppas jag får träffa de jag vill träffa när jag kommer ner till huvudstan'.
Spelar iofs ingen roll, för jag orkar inte bry mig särskilt mycket som det är nu ändå.

Jag ska bara ha kul. Nothin' but a good time!


*- Shut up, make love
/ Amy Trash

image6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar