onsdag 6 februari 2008

Let your flesh instruct your mind

Nu vill jag inte vara sjuk längre. Och då menar jag inte bara det jag har nu, tillfälligt, utan jag vill vara helt frisk och "normal". men det kommer aldrig hända.

På söndag fyller världens bästa Lovisa 18, då blir det tårta hos henne! Och imorgon ska jag kanske träffa Moa!
Imorgon kommer Jonas från Umeå ner också, alltid lika trevligt! Igår hade jag ett långt samtal med Jonas. Det är någon jag verkligen kan lita på till hundra!

Ja, jag åkte upp till skolan idag på en lektion. Foto. Ändå hade jag rörlig bild istället. Jag och Kate fick lära oss lite nya saker av Peter. Uppskattades verkligen! Om jag orkar mig upp dit imorgon blir det ännu mer mixning.

jag går och gruvar mig i smyg för mötet på måndag. Jag undrar vad de kommer säga.. Och vad som kommer hända. Det visar sig.

Jag längtar efter Stockholm och människorna där. Jag mådde så bra när jag var där sist, helt obeskrivligt.
Och i helgen vill man ju på Led Zeppelin-kväll på O'Learys men det blir svårt om man inte har åldern inne.

Jag ska nog sova nu, även fast klockan inte är mer än 9. Jag är så slut i huvudet så jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Ge mig sommar, goda vänner, parkfester, nya minnen och ett liv. tack



*- Too much is never enough
/ Amy Trash


Sthlm, Januari-08:
image7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar