lördag 5 januari 2008

Somebody put something in my drink

Ganska lyckad gårdagskväll. Tror jag. Jo, såklart. Det måste jag ju tycka.. Eller?
Jag vet faktiskt inte själv. Men vi säger så!

Idag skulle vi åkt till Mora och kollat på Straightjacket och haft kul,
men det blev ju inte så heller.
Det ångrar man väl ganska mycket, men vad ska man göra?

Nu vill jag komma igång med bandet också!
Och jag hoppas vi tar oss i kragen snart och startar!
Kan bli världens bästa band, kommer bli det! Hell yeah!
Jag som gjort snygg logga och allt,
min dator är knas och tog bort allt jag gjort i PS..
jag är sur! väldigt sur!

Och ja, jag är för slut i huvudet för att faktiskt skriva någonting vettigt idag.
Jag ska lyssna på Faster Pussycat hela natten nu!
Ett av de bästa band som finns, really! jag älskar dem!
Och nu ska jag nog fixa lite i PS, göra något sniggt! Tja


*- No room for emotion
/ Amy Trash

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar