torsdag 24 januari 2008

What's it gonna be?

Nu har jag ännu mer i huvudet. Fast.. ändå mår jag bättre än förut.
Dedär människorna som tvingade in sig själva i mina tankar är nu borta därifrån.
Det var .. något.. som gjorde att mycket jag hade i huvudet försvann.
Och det tackar jag för. Jag tackar för att det fick mig att må bättre.

Jag var i Sthlm i helgen med Moa och Sigga.
Det var galet skönt att komma bort från Falun,
och att träffa en massa gamla och nya människor.
På Fredagen höll vi väl mest till hemma hos Edd, Kelly och Eric.
Det var som det var. Det var precis vad jag behövde!
De flesta drog på krogen sen, så vi drog ju hem till Bruno där vi bodde och sov.
På lördagen tog jag och Moa det lugnt, vi var till Slussen och sa hej till Edd en stund,
sen var det film och cola hos Bruno medans Sigga, Simon och Bruno var ute.
Söndagen var också helt perfekt. Vi vaknade tidigt, packade, åkte till Slussen och mötte Edd,
åkte till Orminge dit Kenny också kom senare, sen satt vi där och kollade på Futurama
och alla var lika sega, men det var en bra stämning och jag gillade det.
Jag ville inte därifrån, jag ville inte tillbaka till denhär hemska staden som får mig att må skit.
Jag ville inte höra mer rykten och skitsnack som några retards utan liv hittat på.
Jag måste verkligen härifrån och det är snart. Och inte bara över en helg.
Jag kan inte bo här längre, jag vill inte.
Jag ska ta mig till Sthlm så snart som möjligt igen, sen kommer några upp hit snart.
Jag längtar verkligen. De får mig att må så bra.
Mina vänner här, mina äkta vänner, får mig också att må bra, men alla har sina egna liv.
Själv har jag inget alls.
Den här helgen kände jag att jag var någon, jag kan inte förklara det.
Fan jag saknar det. Saknar allt. Saknar er. Saknar dig. Fan, jag orkar inte..

Jag hoppas den här helgen blir bra, ska iallafall spendera morgondagen med Olivia!

- "anytime you want, you know you can have me"

Jag tror jag gjort framsteg. Jag har kommit på vad som får mig att må bra.
Men ingen. Verkligen, Ingen! får veta. Jag vet hur gärna folk vill förstöra för en.

Lägg ner vad ni håller på med för fan.


*- Can't get enuff
/ Amy Trash

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar