torsdag 13 november 2008

"Cave quid dicis, quando, et cui" - Betänk vad du säger, när och till vem

Med den rubriken behöver jag inte gå in mer på just det ämnet tycker jag,
det räcker gott och väl sådär.


Idag vaknade jag ganska sent fast jag faktiskt somnade ett par timmar tidigare inatt. Jag åkte med mamma in till stan och träffade André. Vi gick till salladsbaren så han fick käka och där satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. Efter André ätit upp sin sallad, och jag ätit lite bröd, gick vi till Grönan där jag möttes i dörren av Amanda som jag fick en stor kram av. Likaså Rikard och Tintin. Johanna var också där, och Vulle, Seb och en hel massa andra trevliga människor! Det var skönt att vara ute bland vänner lite med tanke på hur mycket av mitt s.k. "liv" jag bara sitter hemma nu för tiden. Vi kollade på Rockstar och umgicks med folk. Sen drog vi hem till mig och åt muffins och lyssnade på 90talsmusik och irländsk punk. Jag gick med André in mot stan igen och hjälpte mamma stänga på jobbet och åkte med henne hem och kollade på tv en stund och nu sitter jag här och tänkte faktiskt försöka sova.
Det blev en väldigt trevlig dag/kväll, även om den var lugn. Jag mådde bra och allting var bara helt perfekt!
Tack alla som var med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar