torsdag 13 november 2008

Semper metam contingimus" - Vi når alltid målet

Igår förlorade Leksand mot Malmö, inte så bra. Ändå ligger Leksand först för tillfället med flest vunna matcher och högst poäng delat med Växjö Lakers! På Lördag spelar de mot Borås, hoppas det går bättre då. Borås har iofs förlorat 10 av sina 17 matcher och vunnit 4 så de verkar inte bli så svåra för Leksand att klå med tanke på att de bara förlorat 4 matcher men vunnit 12. Ja, det visar sig på Lördag helt enkelt! Mora spelar mot AIK på Fredag också, för de som undrar..
Så inleder jag det här inlägget. jag har inte mycket annat att skriva.
Jag vaknade med världens jobbigaste huvudvärk idag och av att Moa ringde. jag hade vaknat en gång tidigare av ett grymt sött sms från Simon men somnade om direkt. Jag saknar Simon, jag borde åka till Örebro så fort jag kan!


Tog lite bilder på David idag och lekte med i Photoshop,
här är en "Före&Efter-bild" och det är väl allt ni får just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar