måndag 25 januari 2010

Nu är jag dagmatte till lilla Hera på 9 månader. Hon är helt underbar och hur söt som helst!
Det är en slö dag och jag är därför slött klädd och osminkad, har inte ens borstat håret.
Såklart(!) mötte jag på den där snygga jävla vaktmästaren när jag var ute och gick med Hera! Iklädd pösiga jeans, en tjocktröja, skateskor, halsduk och vantar och bara så ofräsch det går! Han hade ställt bilen mitt i vägen utanför min dörr. Hade det inte varit en halvmeter snö hade jag gått tvärsöver gräsmattan men det gick ju inte! Nej, jag fick lov att gå förbi honom! Och såklart(!) springer Hera mot honom och ställer sig på bakbenen! Och jag drog in henne och gick så fort jag kunde förbi samtidigt som jag kollade ner i backen och skämdes, hahaha! Tönt-Emma!
Och ja, såklart(!) säger han "Tjena!" och ger mig ett hånfullt leende! Jag svarade "Haha, HEJ!" och gick in. Kul promenad! :)

Fick pengar idag också, det känns jävligt bra!
Så fort Nathalie kommer och hämtar Hera ska jag åka och ta ut pengar till hyra och såntdär, alla pengar mamma ska ha!
Nu ska jag.. ja, gräva ner mig och hoppas att jag aldrig träffar vaktmästaren igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar