fredag 20 juni 2008

Midsommar

Idag är det midsommar och jag orkar snart inte bry mig om det, jag är arg på symaskinen!
Nu har jag ingen tröja att ha på mig, vilket jäkla problem!

Men byxorna är fixade, äntligen! Har inte orkat ta tag i det men nu när Moa behövde hjälp passade jag på!
Nu bara krånglar den och blä.

Pappa ringde och var gullig. Min pappa är bäst, så är det bara.

Vi delade på nästan en hel flaska kir igår, haha. Den var till idag, men det finns mer!
David och Erik har varit här och sprungit också, Erik har klippt av sig allt hår (!!!!)
Dumt tycker jag.. Men hans val!
Nu har de åkt till ryggen för att fira midsommar där. Jag kommer ihåg när jag gjorde det något år.
Det var trevligt. Jag saknar ryggen, det är så lugnt där!
Skönt när alla var på sweden rock och vi satt där hos Daniel och badade jacuzzi och hade det underbart!

Ja, nu ska man väl fixa sig lite inför utgången. Jag vet inte ens var vi ska.. Det visar sig!
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar