tisdag 24 juni 2008

Peace & Love -08

Nu drar P&L igång och jag har ingen biljett,
men jag kommer nog vistas på området ändå.
Helgen var bra, i fredags var vi ute i läroverksparken ett gäng,
sen gick några av oss hem till Noogie.
Det var noll midsommarkänsla men ändå hur trevligt som helst.
Dock orkar jag inte med mina känslor och mina tankar,
de är i vägen, jag vill kunna leva och ha kul nu. Inte må dåligt.

I Lördags tog jag och Moa det... väldigt lugnt.
Båda var så grymt sega och trötta så jag vet inte vad.
I Söndags hade vi helkväll hos Kimberly.
Jag, Kimberly, Kate, Rikard, Emil, Seb, Calle, Gurra, Ivan och Ola.
Det var också jättetrevligt.

Igår gjorde jag och Kimberly den godaste kladdkakan någonsin!
Nu är det tisdag och Kimberly ligger i min säng och sover, fortfarande.

Ska på Arenanmöte idag, yes, varken Kate eller Moa kan ju vara med på hela sommaren..
Men det löser sig nog ändå!

Näe, nu ska jag göra lite nytta!

Hasta la vista!
/Carlos-Rodrigez

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar