fredag 20 juni 2008

Midsommarmiddag

Idag firade jag och Moa midsommar med min mamma eftersom hon jobbar på riktiga midsommar!
Det var trevligt med en massa gott, mat och äppelkaka med vaniljsås.
Blev också en hel del trevliga samtal, gillas!
Sen tog jag och Moa en långpromenad till Statoil och tillbaka och vi träffade Erik och David på vägen
efter vårat korta stopp på Järnet där Moa gick hem två gånger (?) haha

Nu sitter vi och pimplar kir och lyssnar på Afasi och det är trevligt!
Senare hoppas vi på att genomföra vårat inplanerade nattbad, får se hur det går med det!

Imorgon är det midsommar och de enda som verkar ha riktiga planer är de
som åkt iväg från stan och det är ju mindre roligt. Det visar sig vad som händer!
Tycker Rikard ska med ut och ha det trevligt, Rikard är en bra människa tycker jag!

Idag fick vi också lära oss varför det heter Majstång och vi hade en igelkott på gården.
Fy satan vad intressant!

Vi fick också se en film på mammas mobil som hon fått av sin kusin.
Filmen var på en hockeyspelare i Leksand som penetrerade sig själv med en dildo....
jag har ingen direkt kommentar om det..

Glad midsommar, lol, hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar