onsdag 18 juni 2008

Ryssland - Sverige 2-0

Jävla Ryssland säger jag bara...

Jag, Moa, Mia, Emil, Rikard och Seb satt på Arenan och kollade på fotbollen idag.
Fan att Sverige ska ha sånt dåligt försvar och anfall..
Jag är seriöst arg. Och nu ska jag åka till Kimberly för hon hade tråkigt haha!
Då blire väl lyssna på Enter Shikari och klappa i takt! hahaha

Måste ju tacka Alex för sällskapet igår/inatt/imorse -vadmannuskasäga
Och Simon för att jag fick låna en jacka så jag inte skulle frysa!
Simon fixade så Micke slapp sova ute i några timmar också, skitbra!
Jag saknar gårdagskvällen, det var så .. bra! Det var jättebra!
Nu ska jag bara leta upp folk som har bilder därifrån!


Och du, du är bra!


Hej, jag har skitbra vänner! Senaste tiden har varit grymt bra!
Jag hoppas det blir ett jäkla bra midsommarfirande också,
det ser dock faktiskt ganska mörkt ut på den fronten just nu.

Haha, tidsfördriv, tre inlägg på en dag! Jag måste ju bli mer aktiv med denhär skiten!
lol nej hejdå!

gief arenanfestival och afasi & filthy!



Nej, dags att gå till slätta!

över n' ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar