tisdag 30 december 2008

I like my coffee black, just like my metal

Jag är en lycklig människa. Jag är en sån där som jag alltid velat spy på, en sån där äckligt lycklig människa som inte verkar veta hur man gör en minsta lilla missnöjd min, utan endast kan le. Men fan vad jag njuter av det. Jag skiter i hur mycket jag äcklat mig själv om jag sett mig själv ur någon annans ögon. Jag mår så underbart bra, livet är underbart, allt är så bra det kan bli. Allt är perfekt! Jag börjar få kramp i käkarna. Jag kommer på mig själv då och då med att sitta och le, och jag kan inte säga att jag inte har någon direkt anledning till det för det har jag. Jag är glad, jag mår bra.

tack för vad du har gjort mig till!

Imorgon är det nyårsafton. Alltså om ett dygn kommer jag sitta med en flaska champagne i handen och invänta det nya året, tillsammans med ett helt gäng av bra människor vars närhet jag alltid njuter av!
Morgondagen kommer börja med att jag åker in till stan och möter upp Peach och hämtar några flaskor champagne. Jag funderar ännu på om jag ska laga ihop middag imorgon eller inte, det är kanske lika bra att göra det eftersom man måste äta hur som helst. Anyhow! André, Ida och Anders kommer hit och dricker ett glas champagne med mig, mamma och David (och äter, om jag fixar ihop något som sagt). Jag tyckte att bjuda på champagne kändes som en bra grej att göra, en bra start på kvällen och en helt enkelt trevlig gest! Senare på kvällen kommer vi träffa mer människor och festa till det så det står härliga till! Jag ser faktiskt fram emot det, inte mot att få i mig alkohol eller själva festandet över huvudtaget, utan jag ser fram emot att vara ute med vänner och skapa roliga minnen. Jag tror inte att jag haft någon så där riktigt lyckad nyårsafton än så länge så jag hoppas att det blir det den här gången! Jag vet inte vad jag skriver just nu faktiskt, det är väl mest för att skriva av mig antar jag. Jag är inne i något lyckorus och det har jag varit i över en vecka nu, verkligen 24/7.


Jag är glad!


Gott nytt år
(om jag inte skriver imorgon)


/ Kung Emma MC Funck W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar