tisdag 23 december 2008

something beautiful

Det är helt sjukt när någonting man haft framför ögonen en längre tid helt plötsligt får en helt annan betydelse och man får ett helt annat sätt att se på det. Jag är så lycklig, det här känns så bra och så rätt samtidigt som det mest bara är konstigt. Men inte konstigt som i Fel. Utan konstigt som i någonting ingen egentligen kunnat föreställa sig, inte det minsta faktiskt. Men det känns bra och jag mår så bra över det här. Jag skuttar av glädje inombords av tanken på allt det fina och det bra som det faktiskt är, och som det känns som att det kommer fortsätta vara. Jag är lycklig, jag är glad, jag mår bra. Fy fan vad skönt det här är! Det bästa är att den här känslan är något helt och hållet nytt för mig!

Helgen var helt underbar. Newdrive kom till Falun och spelade och det var fest hela helgen och allting var bara så sjukt roligt! Jag tänkte att jag skulle berätta dag för dag ungefär vad som hände men jag orkar inte det alls utan det finns bilder på min bilddagbok och sen kommer det upp bilder och filmer lite här och var senare.

Imorgon ska jag till Jon och Linda och fira jul med "släkten" på pappas sida. Kommer nog bli minst lika roligt som det varit varje gång att umgås med det gänget. De får mig att må bra och de får mig alltid att le.

Nu måste jag sova för det blev inte mycket sånt inatt. Eller i morse kanske man säger.

What ever!
Godnatt och god jul på er!



s-s-s-saknart, japp! men snart! jag räknar timmarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar