fredag 26 december 2008

in this light

nyvaken, trött, nikotinsugen, hungrig - och såklart kåt och hög på livet?

Igår var jag hemma hela dagen efter att julafton i onsdags spårade ur helt och hållet bara för att jag inte klarar av när folk klagar och gnäller på mig när jag tycker som jag gör utan försöker ändra på mina åsikter genom att skrika åt mig att jag har fel tills jag inte klarar mer och bryter ihop. Det är helt galet.

Igår skrev Max att Ludde köpte cigg av min mamma så jag ringde upp mamma för att säga något i stil med "jag hörde att ludde varit in!"
Hon svarade, bad mig vänta, och någon annan tog telefonen. Då var det Ludde, som jag inte hört någonting från sen högstadiet! grymt kul att höra hans röst även om den inte lät som jag föreställt mig! Senare inatt ringde Max också men jag kunde inte prata.. eftersom jag sov så skönt!

Nu ska jag städa klart mitt rum och ta en dusch, sen visar det vad som händer resten av dagen!

TjaO


lul


/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar