tisdag 21 april 2009

I wanna be Anarchy

Idag har jag mått bättre än jag brukar, fysiskt alltså.
Jag gick upp kring halv 9, åt frukost bestående av Havregrynsgröt. 3 timmar senare åt jag en macka och snart ska jag äta lunch.
Igår bestämde jag mig för att få ordning på mina matvanor och om jag kommer fortsätta må såhär bra av att äta nyttigt, på bra tider och i rätt mängder så kommer jag garanterat fortsätta med det! Den senaste tiden har min kropp inte varit min bästa vän vilket har varit ett ganska jobbigt problem som stått ivägen för en hel del. Det blir bättre nu, det hoppas jag.
Våran bil är på verkstaden och vi fick inte hämta den idag som det var sagt men kanske imorgon. Imorgon måste vi ju åka och handla så jag och Anders kan göra mammas tårta till på torsdag!
Jag ska strax åka ner till Arenan och ha möte som varje tisdag och jag har precis städat. Jag känner mig annorlunda idag, liksom.. bra.
Jag har ätit bra hittills, jag tog världens skönaste bad och mitt rum ser bra ut (någorlunda iallafall)
Inatt får jag förhoppningsvis sova med Anders. Och om en vecka och en dag drar vi till Uppsala för att fira valborg med en hel bunt av underbara människor som jag träffar för sällan! Kenny ringde mig igår och sa att hon skulle dit = Hur jäkla kul som helst!
Igår var Moa och Mia här också och fikade och spelade kort osv, de är två av de vänner jag alltid saknar mer eller mindre när jag inte är med dem. Det är bara synd att jag är en värdelös människa när det gäller att höra av sig och att kunna planera in roliga saker!
Nu blir det käk och sminkning! Helgen var helt perfekt förresten. Dock blev det onyktert både fredag och lördag och det var den tredje onyktra helgen i rad vilket jag inte är van med alls längre! Men det kändes ändå helt okej och jag var glad och träffade jättemånga bra människor!

Hasta la vista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar