tisdag 28 april 2009

Valborgsveckan.

Nu är klockan halv 9, jag har varit vaken en halvtimme och håller på att klä på mig. Jag hade helt glömt bort att jag äger världens finaste väska som jag nu börjat packa i.
I fredags var vi på Arenan och kollade på lite band. Pyracanth gjorde den nog bästa spelningen jag sett med dem! Kammo var sen och drog därför ut på pausen mellan Distorted Doctrine och Scene of Decay. Men allting löste sig mer eller mindre och vi åkte hem trötta och nöjda allihop. På lördagen var vi i Gävle och kollade på finalen i rockkarusellen. Det gick inge vidare för pyra denna gång men anders vann iallafall ett diplom för bästa instrumentalist eller något sånt!
Söndag till måndag sov vi hemma hos Anders och myste och bakade chokladbollar. Jag fick lov att gå upp tidigt på Måndagen och åka hem eftersom Anders skulle till skolan som de flesta andra ungdomar nowdays..
Igår var jag, Moa, Madde, Karin och Elin (?) till Lager 157 och innan det var jag förbi Arenan och hämtade bilder som jag redigerade senare på kvällen.
Idag åker jag och Anders till Uppsala, imorgon kommer Moa dit och firar valborg med oss. På fredag åker vi alla hem och jag och Anders åker till Nås för att tatuera oss! Sen åker vi hem till Anders på lördag och han ska städa varp på söndag så då kommer jag hem igen!
Vi ses då, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar