torsdag 9 april 2009

Vårkänslor, mmmh

Ja nog vet jag att det var längesen jag skrev sist och får därför lov att skriva ett lite längre inlägg idag för att hålla de som läser uppdaterade om vad som hänt den senaste tiden!
Den 30e Mars skrev jag sist, det var en Söndag. Och vad jag gjort sen den söndagen är den stora frågan! Därför får jag än en gång göra en sån här resumé då jag går igenom dag för dag och kortfattat berättar vad jag haft för mig!

Måndag : Jag var till Soc och pratade och fyllde i papper och skrev under en massa skit vilket resulterade i att jag två dagar senare var nästan 4000kr rikare!
Tisdag : ca 19.00 var jag och Anders hemma hos honom och började tvinna extensions vilket vi var klara med ganska exakt 12timmar senare!
Onsdag : Jag fick alltså pengar och annars hände inte så speciellt mycket! Fast jag fyllde på mobilen som jag inte haft pengar på sen december eller någonting sånt!
Torsdag : Jag och mamma åkte och handlade lite grejer jag behövde, bland annat än ny mobil (Äntligen!)
Fredag : Jag och Anders gled ner till stan någon dag på förmiddagen och träffade senare Jonas och Swasse som vi tillsammans med fick skjuts av Ebba till Leksand där Pyracanth och några fler band skulle spela. Det var en helt sjukt rolig kväll och efterfesten var den bästa festen jag varit på sen min egen i December!
Lördag : Vaknade upp hos Kammo och kollade busstider, hittade en bra busstid och drog in till stan för att käka pizza vilket vi skulle hinna innan bussen skulle gå. Dock hade Anders kollat fel på bussarna och det gick ingen. Som tur var gick istället ett tåg till borlänge, buss till falun direkt och sen en till buss hem till mig. Vi sov direkt när vi kom hem till mig och jag hade sjukt ont i huvudet!

Sen dess har inte så värst mycket hänt, iallafall ingenting jag orkar skriva om för tillfället.
Anders är fortfarande bäst i världen, Faith no more kommer till P&L och jag är pepp på våren och sommaren!

I helgen ska ni vara på cozmoz och kolla på massa bra metal, det vet jag att ni vill!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar