måndag 30 mars 2009

och vinnare är.... *trumvirvel*

Jag inleder dagens inlägg med ett stort Grattis till Pyracanth som kammade hem segern i Rockkarusellens dalafinal i Fredags!

Det kan ni läsa om här och här!

Så det var alltså på Arenan jag befann mig i Fredags och hejade på min käraste och de andra i bandet. Och det gick som sagt ruggigt bra för dem!
I lördags åkte vi till borlänge och Musik Direkt för att kolla in bland andra Absence 2.0 och I Am So Me. Ingen av de banden vann ju, men I Am So Me kom iallafall tvåa (precis som på rockkarusellen) och det var ju roligt för dem tycker jag! Efter Musik Direkt åkte jag och Anders hem till honom och åt choklad.

Idag ska jag till banken och fixa massa papper, sen ska jag träffa Anders, söka jobb, fylla i papper och imorgon ska jag till soc!

Men nu måste jag äta frukost!

Puss på Anders och hejdå alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar