tisdag 7 oktober 2008

Carpe diem

Idag blev jag klar med möbleringen av rummet och nu har jag börjar söka jobb igen. Imorgon ska jag på S2 och se LA Guns, kommer nog bli grymt kul! På torsdag kommer min älskade underbara syster till Falun. André är min nallebjörn och Tomas är min sötaste tjejkompis. Annars har det inte hänt mycket idag. Jo, ett litet fiskben envisades om att trycka ner sig själv under mitt tandkött så det blödde under tandköttet och kom upp en massa blod mellan tänderna. Jag tror benet sitter kvar, eller så är det såndär jobbigt eftersmärta.
Jag känner mig så hjälplös när jag inte kan hjälpa mina vänner som mår dåligt utan bara kan slänga iväg någon såndär bekymrad MSN-smiley som visar mitt .. medlidande? jag har aldrig gillat det ordet, det låter så fel på något sätt. Hm.. ja, nu ska jag väl.. dricka vatten.. Eller ta mig lite kosttillskott så jag inte blir sådär seg och eländig igen!

Ciao, mina vänner är det bästa som finns och jag är lyckligast i världen i deras närhet. End of story

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar