torsdag 16 oktober 2008

Idioti

Skjut dig själv, eller mig. Det är vilket som.
Jag kan inte förstå hur någon kan vara så jävla vek och så jävla oärlig.
Ja, jag trodde på dig. Hela tiden, även när det lät så jävla konstigt och fel.
Jag litade på dina ord. Det var ju fan DU.
Jag vet inte om man kan säga att du ljög,
men du var iallafall jävligt oärlig.
Trodde du inte att jag kunde hantera sanningen?
Jag kunde tagit smällen även om det hade gjort ont.
Jag kunde förstått dig också. Jag menar, jag är alltid jag. Jag vet hur jag fungerar.
Jag förstår om du var less på allting, men då kunde du ha sagt det!
Du kunde ha sagt det rakt ut istället för att ha sagt någonting som inte stämde alls.
Trodde du inte jag skulle få reda på någonting?
Jag förstår inte alls var fan felet sitter
men jag antar att du måste slagit i huvudet några gånger för mycket.
Hade du sagt som det var från början hade jag glömt det nu ändå,
det är Det Här som gör ont.
Det är som ett jävla efterskalv som skakar om hela min hjärna.
Det räcker att jag har nog svårt att lita på folk som det är.

Var det meningen att jag skulle sjunka igen?
Ifall det var det har du lyckats jävligt bra.
Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar