måndag 6 oktober 2008

Just go ahead now

Jag kom precis hem efter att ha varit med mamma till massören och sen blev det 4 olika affärer och massa handlandes! Jag fick nya kosttillskott fast den här gången blev det vitamin C, E och B6. Förut käkade jag ju bara vitamin B men bättre med mer! Sen fick jag en stödgrej till min dumma fot så det ska bli lite bättre också. Det känns skönt att ha lite mer stöd så vi får hoppas att min rygg blir bättre om jag börjar gå rakare också! Sen köpte vi två mattor till hallen på nedervåningen, två svarta runda så det kommer bli görsnyggt här hemma!
Nu ska jag gå och marinera lite kött sen ska jag städa. Ikväll blir det marinerad fransyska med trattkantarellsås och potatiskroketter. Den ni! Först ska jag ta en kopp kaffe med mor.
LA Guns på onsdag! Och eventuellt Magnus Betnér 22a! Helt galet bra!

Skriver kanske sen.

/Amy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar