torsdag 9 oktober 2008

La Fuckin' Guns i Borlänge!

Igår hade jag the time of my life! Verkligen! Vi var till Borlänge och såg LA Guns på S2!
Först fixade jag mig i hela dagen för jag inte hade så mycket annat att göra. Strax efter 8 åkte jag ner på stan och mötte upp Nathalie. Arru kom förbi en sväng, det var ju trevligt eftersom jag inte sett honom på grymt länge! Mia, Olivia, Elin och Cissi tog samma buss som oss också! Asnice! I borlänge träffade vi Micke, Ida, Vulle och dedär. Elin och Mia hittade en pizza (haha) så de fick mat för kvällen! Någon timme senare släppte de in folket på S2 så vi gick in och det var väl varken mycket folk eller minsta livat men det ramlade in mer och mer folk hela tiden. Sen kom Kelso och hans vänner! Det var helt sjukt roligt, yes! Panzer Princess spelade som förband, det var väl ingenting speciellt kan jag påstå. Sen, efter all väntan, började LA Guns! Jag och Kelso hamnade längst fram och jag hade Stacey inte ens en meter från mig flera gånger under spelningen. Åh, det var så underbart! Och de spelade Crystal eyes! Men inte I wanna be your man men det fick man väl ta. Det var hur bra som helst! "I like the red stuff" haha åååh jag vill tillbaka! Jag orkar inte skriva allting som hände under kvällen här men det var bara en helt galen och underbar kväll YES!


Kiss my love goodbye
I've had it with your lyin'
Kiss my love goodbye
You weren't even tryin'
Never thought about anyone else
You were just takin' care of your self
You were never mine
So kiss my love goodbye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar