fredag 23 januari 2009

23e

Eftersom det nu har gått en månad av mitt och Anders förhållande och jag är sådär underbart, nästan löjligt, kär blir det en sånhär ful lista den här dagen!

DU OCH DIN PARTNER



Vad heter ni?
Emma och Anders

Hur träffades ni?
På en fest första gången för något år sen men vi har ju gemensamma vänner så säkert innan det också

Hur länge har ni varit tillsammans?
En månad ehehhe

Är ni förlovade?
Nej!

Bor ni ihop?
Nej, men Anders så gott som bor hos mig^^

Har ni barn?
Ja, en son. André heter han!

Har båda körkort?
Nej ingen av oss.

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja! Det gör jag!

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Anders gjorde det och jag blev glad som en jagvetintevad

Vem är äldst?
Jag. han är lammkött<3

Vilka stjärntecken är ni?
Båda är skytt!

Vem är längst?
Han är längst, annars hade det varit knäppt.

Vem sjunger bäst?
Båda sjunger bra!

Håller ni varandra i handen på stan?
Vi går inte på stan? haha

Kände ni varandra innan ni blev ihop?
Ja, vi har varit bekanta i ca ett år innan och månaderna innan var vi sjukt tighta vänner

Vad har ni gemensamt?
Typ allt men ändå ingenting

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej det blev jag inte

Har ni någon speciell låt?
Typ allt med Soil kanske?

Har ni några "frikort"?
NEJ

Har ni stora framtidsplaner?
Vi pratar inte så mycket om framtiden utan tar istället dagarna som de kommer, men det händer att vi ändå diskuterar om vad vi vill göra och så.

Har ni gråtit i varandras armar?
Båda har väl varit på gränsen till att gråta av lycka ett antal gånger men annars, nej

Har ni varit utomlands tillammans?
Nej men det hade ju varit något!

Vilket är ert bästa minne?
Det finns så sjukt många bra minnen, mycket från tiden när vi var -bara- vänner

Vem lagar bäst mat?
Jag vet inte? Vi är bäst på att laga mat tillsammans, det har vi fått bevisat

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Myser och diskuterar allt mellan himmel och jord

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja vadfan!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Han bor ute på prärien men det är inte allt för långt bort ändå. Kunde varit närmare dock!

Blir du lätt svartsjuk?
Näe det kan jag inte påstå

Brukar ni bråka?
Nej vi har aldrig bråkat! Inte innan vi blev tillsammans heller vad jag kan minnas

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Vi ses väl mer än vi pratar över telefon och sms

Vilken är hans finaste kroppsdel?
Åh, hela han är helt perfekt så det går inte avgöra riktigt!

Brukar någon av er prata i sömnen?
hahaha ja Anders har gjort det ett antal gånger och varje gång vaknar jag och lyssnar på vad han säger så jag ska kunna håna honom på morgonen, men när jag vaknar på morgonen har jag glömt bort det!




ja, så kan det gå! nu ska jag sminka mig, fixa mitt rum lite sen kommer Anders tillbaka hit och sen blir det jobba på Arenan!

1 kommentar:

  1. Myspys!

    Jag saknar dig!

    Ses i efter middag!

    <3 LUL

    SvaraRadera