torsdag 22 januari 2009

Braindamage

Nyvaken och trött, ja. Det första jag fick se när jag öppnade en ny internetruta var msn-nyheterna där det stod att det idag, 22 januari, är ett år sedan Heath Ledger dog och det är faktiskt sant, också helt sjukt! Vad hände med det året? Usch..

Jag satt och var hungrig ett tag men orkade inte gå och hämta någonting att äta eftersom jag inte orkade med gnäll från mamma om att jag ska äta någon äcklig gröt som ska kompensera för allt nyttigt jag inte får i mig annars eftersom jag i princip Aldrig äter. Det känns så konstigt att andra ska bry sig så pass mycket som de gör när jag inte bryr mig själv! Nej bara för att min kropp är i obalans betyder det inte att jag mår dåligt!... hela tiden. bara ibland, men det går över direkt!

Äh, trött var det.
Kaffe, tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar