måndag 26 januari 2009

Helgen har mest bestått av en hel massa onyttigt, och ännu mer slappande.
I lördags var både Anders och Torsten hemma hos oss och vi köpte choklad och doppade ostbågar, vindruvor, cashewnötter, granatäpple och annat i, vi åt choklad ren också och hällde ner i formar med krisp och grejer i, vi åt wienerbröd och drack energidryck och vi åt trocaderokarameller och nougat och jag vet inte allt vi åt och inte. Vi kollade på Meet the spartans bland annat och allting var bara så mysigt som det kan bli! Vi räknade ut att vi spenderat 66 timmar i streck tillsammans förutom 3 timmar i Fredags då Anders var och repade, så 63 timmar blev det.
Igår var jag ensam, drack varm choklad och kollade på Futurama i några timmar och sen Sweeney Todd (äntligen). Jag somnade till Big Fish men kom imorse på att jag faktiskt ville se den så nu ska jag kolla på den igen! Borde nog göra en kopp varm choklad först. Snart kommer nog Anders hit också, då blir jag lycklig som alltid tillsammans med honom! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar