söndag 18 januari 2009

Movin to the rhythm of your heartbeat

Den här helgen har varit lugn men ändå hur bra som helst!
I fredags jobbade jag och André på Arenan när Ninja Dolls och Dökött spelade. Moa och Mia var också där, men som betalande besökare. Vi hade kul under Dökött, speciellt Moa tror jag!
När allting på Arenan var slut gick jag, Moa och Mia till mammas jobb eftersom vi skulle åka med henne hem. Anders kom också dit senare, han hade varit i Hedemora och spelat på Rockkarusellen och det var ju synd på många sätt att jag inte var där och såg dem spela, men så blir det ju ibland! När vi alla (efter ett fint litet rave i mammas bil) kommit hem till Främby klädde vi på oss mer kläder och gick ut på en liten vinterpromenad.














































I lördags vaknade vi tillsammans som vi gjort många gånger, och det var lika underbart som vanligt att vakna upp och ha Anders som det första man ser när man öppnar ögonen.
Mamma åkte och jobbade och Moa kom förbi och jag lagade mat som vi åt och sen spelade vi kort, vilket inte var varken roligt eller uppiggande. Vi satte oss istället på golvet för några partier 'kronan'. Anders missade alltid Moas knogar med dendär jäkla enkronan så vi bytte håll och på första försöket träffade han mitt finger som sprack på stället där kronan träffat så jag fick bli den första som blödde. Moa fick en inre blödning av mig, den bjöd jag på! Mia kom också hem till mig och senare även André. Vi gick till konsum och köpte godis och chokladmousse och gick hem till mig igen. Vi började spela Monopol men det var ungefär lika hm.. "roligt" som att spela kort var tidigare på kvällen, så vi slutade med det och jag, Moa och Anders fortsatte med kronan! André drog iväg till en fest och vi började kolla på Aladdin men bytte till Juno. Mia och Moa gick hem och jag och Anders kollade klart på filmen och sen kollade vi på Gremlins tills mamma kom hem! Idag vaknade jag återigen upp bredvid min underbara Anders som några timmar senare åkte och repade och lämnade mig för en dag ensam - som gick till att ta hand om mina fötter och min hy med ett flertal olika krämer och andra produkter. Det var rätt skönt och mina fötter är mjuka som bebishud!
Nu ska jag sova så jag kommer upp i tid. Jag och Anders ska hem till pappa imorgon och äta och lyssna på hårdrock och såntdär som man gör när man är hemma hos honom! Jag ser fram emot att presentera min pojkvän för min far eftersom de inte träffats tidigare. Träffa kattskrället får jag också göra, henne har jag saknat! Så ja..
vackert konstverk, haha!


G'night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar