onsdag 21 januari 2009

Pineapple Express

(inläggtiteln) blev dagens film och den var sådär härligt lustig och underhållande, dock en film man nog bara ser en eller högst 2-3 gånger innan man tröttnar på den helt och hållet. Jag hade hoppats på besök idag men det blev inte så, var iofs lika bra eftersom jag fick något sjukt illamående och låg i mammas säng och vilade en längre stund. Jag var ganska rädd att jag hade åkt på någon form av magsjuka eftersom det går sånt tider som denna, men jag tror att jag klarar mig! Egentligen har jag inte någonting att skriva, men jag tänkte låtsas som att jag är aktiv med bloggen vilket jag egentligen inte är. Eller jo, kanske. Beror helt på hur man ser det! Jag borde sova istället, jag skriver någon annan gång när jag faktiskt har någonting vettigt att skriva!



Dope Stars Inc.
Hade glömt bort att de existerade, det slog mig bara helt random!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar