torsdag 15 januari 2009

15 januari

Det är helt fantastiskt hur små saker kan roa mig så mycket. Jan Stenmarks bilder bland annat! Nu har jag suttit och kollat igenom ett flertal av hans verk och alla är lika roliga! Det kanske är jag som är lättroad men det skadar väl inte det heller!
Nu ska jag göra lite loggor till tröjor och brickor till Panorama så vi kan trycka upp allt vi behöver inom en snar framtid. Jag borde ha gjort det tidigare men jag vet inte vad som kommit i vägen riktigt. Nästa fredag (23e) kommer vi ha ett gäng singer/songwriters som spelar Arenans café, bland annat Emile Kiesbye - vilket ska bli grymt roligt eftersom jag inte sett honom spela live än! Jag måste också kolla upp lite band till 6e Februari eftersom jag tog på mig att fixa det. Jag ska också spåna på en affisch till nästa fredag.. Det är lite att göra nu men det är bara roligt, då har jag någonting att göra ett par timmar framöver iallafall.

Igår var jag på Arenan med Moa och kollade på Mia och Elins arrangemang. Det var Sofia Åkerman, författare till bland annat boken Zebraflickan, som berättade om sitt liv, sina ätstörningar och sitt självskadebeteende. Det var grymt intressant och det kom en hel del folk!

Nu ska jag börja mitt arbetande!


grymt roligt filmklipp här, I LOVE IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar