onsdag 28 januari 2009

Feeling way too damn good!

Jag är lyckligare än jag någonsin varit och det känns så bra. Det känns så rätt. Det känns så... AH! Jag kan inte komma på ett ord som beskriver det. Men min lycka har ett namn och det namnet börjat på ett A och slutar med ett nders och det är den bästa lyckan i världen. Det bästa med den bästa lyckan är att den är Min och egentligen är det för bra för att vara sant. Jag har aldrig kunnat tänka mig att jag ens är värd att vara såhär lycklig. Det kändes hela tiden som att jag hade en gräns som aldrig gick att komma över, och den gränsen var inte hög. Men nu är det såhär och det är så bra och jag är så kär!
Klockan har passerat 3 och mitt huvud dunkar. Jag kan inte somna. Jag försökte somna till Eurotrip men såg klart hela filmen istället så nu ska jag försöka somna till filmen om saxmannen Edward Scissorhands istället. Jag hoppas det går bättre!
Imorgon får jag kanske träffa Tom och det är hur kul som helst eftersom vi aldrig ses längre!
Nej, jag har egentligen ingenting att skriva men jag gjorde det ändå medan filmen laddar klart!

Det är tråkigt att sova ensam. usch.



En liten fin bild jag tog och fixade på Anders idag. Jag är rätt nöjd, ja. Hejdå, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar