onsdag 24 september 2008

Brighter side

And I never got to say goodbye
Good times
Hangin' out til the break of dawn
Listening to Bob
And singin along
Every little thing it's gonna be
It's gonna be all right


Det känns lite bättre idag, bara för att jag är sysselsatt. Igår var det arrmöte och jag tog på mig uppgiften att göra affischen till kvällen den 3/10. Det tog hela kvällen igår och idag blev det en del ändringar, ska ta med den ner till Arenan idag så får de andra kolla på den och se om det är okej annars blir det mer ändringar. Jag har också pratat med Patrik lite nu om Killer Smiles spelning som eventuellt blir av rätt snart, ska kolla upp datum och föreslå lite andra band till den kvällen också. Sen verkar det som att Newdrive får spela i Falun senare i år och det gör mig väldigt väldigt glad! Jag vill flytta till sthlm nu och skaffa ett jobb där men det är svårt innan jag fyllt 18. Men det är bara tre månader kvar, det är ingenting. Vi får se hur jag gör då, om jag skaffar ett jobb här och stannar i Falun ett tag eller om jag faktiskt flyttar som jag vill och som jag vet att jag skulle må så mycket bättre av. Nej nu måste jag göra lite nytta och se till att affischen blir klar så att jag kan redovisa den för folket i eftermiddag.

// E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar