torsdag 25 september 2008

I don't give a fuck and let me tell you why

I woke up this morning and I got high
The day passed and the stars went up
I made my mark and I heard pop pop?
There's a voice in the back of my head
Another death and blood been shed
Evil lurks in the hearts of men
Dollar signs on every sin

Money money make the world go round
Money money just bring you down
And I'm lookin' for the higher ground



Jag tog en paus i städandet för att berätta för alla som läser det här att jag är så Jävla bra! Idag är jag på bra humör och allting känns bara så underbart och helt fantastiskt! Det kan bero på att jag insett att jag kommit över det jag trodde skulle trycka ner mig mycket mer än det faktiskt gjorde. Och så har skolskiten en stor del i allting. Att inte behöva gå dit igen. Jag behöver verkligen den här vilan! Visst, saker som kostar kommer bli ett stort problem men det löser sig nog på något sätt. Jag måste skaffa ett jobb, det är en sak som är säkert! Men just nu måste jag bara vila ut mig och tänka igenom allting och lösa sånt som ännu är olöst. Jag sitter och dunkar OPM och Cauterize i mitt snart grymt finstädade rum och allting känns bara så ljust och hur bra som helst! Ja, idag är jag glad!
Men nu vill jag till stockholm och träffa människor där! Och 8 oktober hoppas jag på att få se LA Guns i borlänge. Det måste fixa sig med de pengarna iallafall, annars vet jag inte vad jag gör! Ett sånt band som jag lyssnat på så pass länge, jag menar.. jag Måste se dem innan jag dör iallafall!
Nu ska jag städa klart och fixa sen ska jag gå in till Arenan och träffa arrgruppen och diskutera lite och se så allting är klart och jag kan skicka affischen till Staffas. Jeppjepp för 3 oktober blir det höstmys på arenan!
Jag vill fylla år nu så det blir lättare att fixa ett jobb! Och helgen när jag fyllt år kommer bli asbra! Hoppas jag!


No more sleepless nights alone.
This bed is better without you.
No more waitin' up for calls.
I've got nothin' left to say to you.


Tack!!!

/Emma Funck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar