fredag 26 september 2008

Perfect world

Inte Så passande rubrik kanske men det får duga nu för jag har verkligen ingen fantasi överhuvudtaget för tillfället. Nu sitter mest jag och Manne och pratar gamla minnen och är nostalgiska. Jag kan inte förstå att vi har pratat över jävla internet i .. vad blir det nu? 5 år? Det är helt insane! Och under den tiden har vi träffats En gång, i Juni 2007. Jag saknar honom väldigt mycket måste jag säga. Och jag är så glad att vi inte tappar kontakten. Men vi måste verkligen se till att ses snart, annars vet jag inte vad jag tar mig till.
Idag var det möte än en gång, tredje mötet den här veckan! Och det här är väl mitt tredje inlägg idag? Haha. Det blev ett roligt möte på 2 timmar. Jag + soffkuddar = Oliver blir misshandlad! Haha det blev aldrig tråkigt att se hans min när han fick kudden rakt i ansiktet! Vi kom iallafall fram till litegrann på mötet och allting inför 3/10 är nästan fixat, det saknas bara en akt men den hoppas jag är klar tills imorgon. Sen blir det möte på tisdag igen! Efter mötet följde Moa med mig hem och jag hjälpte henne med hennes konstiga engelskaläxa. Det blev att läsa en novell av Edgar Allan Poe, som jag avgudar! Sen blev det ännu ett långt samtal med Nick, vilket alltid är lika trevligt! Jag funderar på att sova nu men jag är inte riktigt säker på om jag orkar än. Mitt största problem är vad jag ska lyssna på för musik eftersom jag inte kan sova när det är tyst. Nej, mina ögonlock börjar faktiskt kännas tyngre. Det är nog lika bra med lite vila innan helgen. I helgen ska jag luncha med pappa också, helt underbart! Det har jag väl säkert redan skrivit men det spelar ingen roll alls för det är ju sådär intressant så alla bara Vill läsa det två gånger!

G'natt och sov gott!
/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar