fredag 26 september 2008

I wanna kill you, dig you up and do it again

Jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig
Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger. Du förtjänar inte att ha en titel och ditt namn äcklar mig. Du har förstört så jävla mycket. Du har lämnat ärr på den underbaraste människan i världen. Jag bryr mig inte om du skulle försöka få tillbaka allting. Det fanns aldrig ens någonting. Allt var bara en stor jävla lögn och jag förstår inte hur du har kunnat leva med allting du har gjort. Det kan man bara om man inte har någon själ eller något hjärta och det har du mycket väl och många gånger bevisat att du inte har. Du är inte värd ens en tanke. Det är knappt så du är värd mitt hat. Idag fick jag höra ännu mer och jag ville bara åka hem till dig och ta något hårt och slå sönder minsta lilla bit av dig tills du existerar för världen lika lite som du existerar för mig. Du kommer aldrig ha en plats i mitt hjärta. ALDRIG.

Det finns inte ens ord för allting jag egentigen vill skriva och jag önskar faktiskt att jag kunde säga allting till dig men du förtjänar inte längre ord från mig. Jag är så jävla less på det här och jag önskar att jag aldrig träffat dig. För allas skull önskar jag att du aldrig föddes.

Dränk dig i en jävla vinflaska eller sup ihjäl dig helt enkelt, jag bryr mig inte.
Jag vill aldrig se dig igen.

Du passar inte in i våran värld. Vi är så jävla mycket bättre än du.

Jag hatar dig

1 kommentar:

  1. WOOHOOO GIRLPOWWAAH

    hej, jag heter ludvig och vill vara anonym

    SvaraRadera