torsdag 25 september 2008

Hell on high heels

Igår var det möte igen och Moa var med. Det var en helt vrickad woodstock-tant där men det var inte så speciellt roligt ändå. Jag och Moa gick till Grönan och spelade TP med Tintin, Rikard och de andra. De där som det alltid är lika kul att träffa! Sen blev det att åka hem och efter att ha skrattat sådär mycket så blir man lätt seg och trött och mitt glada humör försvann på bussen hem men när jag satte mig ner för att äta ringde Nick och roade mig en stund och då blev jag genast gladare igen! Och så kollade jag på Idol med mamma sen och jag är så kär i Johan Palm för han är den sötaste och charmigaste som någonsin varit med i idol! haha
Nu måste jag försöka städa lite. Har dragit undan alla draperier och nu ser rummet helt plötsligt större ut igen! Jag ska försöka laga sängen lite också. Eller ja, rättare sagt ska jag väl försöka räta till sängen för den är inte ens trasig utan bara lite.. vind och sned sådär. Hur som helst så tänker jag inte skriva mer nu men idag blir det möte igen fast utan Staffas. Vi får klara oss själva! Det går nog jättebra tror jag, om alla tagit hand om sina egna uppgifter!

Hejdårå
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar