onsdag 17 september 2008

Wake up

Ja, eftersom jag inte har någonting att göra såhär tidigt på morgonen kan jag likagärna skriva, om Ingenting.
Jag förstår inte hur jag kunde vakna klockan 6 idag, pigg och redo för en ny dag.
Någon gång innan 2 gick jag och la mig inatt
efter att ha pratat med Nick sen halv 7!
Inte i telefon dock, utan över msn. Förståligt kanske!
Grymt trevlig kille det!

Klockan är bara halv 7, min buss går 8. Jag har halvt klätt på mig,
halvt ätit och halvt fixat mig iövrigt.
Det hade varit skönare att ligga kvar i sängen känner jag nu! Jag är ju fortfarande inte frisk!

Men! Jag får sova när jag kommer hem från skolan istället.
Åh jag orkar inte gå dit.
Det känns som något dåligt som jag är tvingad till att göra. Som att jag lider.
Ändå har jag själv betalat för att kunna gå där och det är väl en bra chans, kanske..
Jag skulle hellre jobba.

Nej nu måste jag göra någonting. Vad vet jag inte, men någonting får det bli!


Happiness is nowhere to be found

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar