måndag 22 september 2008

Reality check

Idag var det en rätt skön dag. Jag åkte dock inte till skolan av någon konstig anledning. Imorgon Ska jag dit, hur lite jag än vill det. Jag åkte ner på stan imorse efter att ha fixat mig snabbt och bara nästan vaknat till liv. Jag träffade Mia och vi gick till godbiten-cafét (om det ens heter så längre, jag håller ingen koll och det spelar väl egentligen ingen roll). Jag drack en latte och hon en kopp regular coffee sen tog vi oss en varsin chokladboll. Det var gott och trevligt, mycket prat om helgens bravader blev det och jag njuter alltid lika mycket i hennes sällskap eftersom hon är en sån underbar vän och människa över huvudtaget. Sen bestämde vi oss efter ett par om och men att vi skulle till Lugnet och hälsa på min gamla klass och skola. När vi kom dit var det rätt dött men jag träffade Glen som sa att det var kul att se mig igen. De andra var på lektion men jag träffade dem senare och det kändes som innan sommaren när jag fortfarande gick där. Hur mycket jag än skulle kunna börja stortrivas i min nya klass och skola så slår ingenting Mediaklassen för det är några av de bästa människorna jag vet och jag är så glad att jag fick två år med dem och att jag ändå har dem som vänner fortfarande fast jag lämnade klassen. Jag och Mia åkte ner på stan och träffade Tintin en liten sväng och sen åkte vi hem och käkade godis och kollade på Dom kallar oss Mods. Filmen ville inte funka i vardagsrummet så vi fick ta plats i mammas säng och tog de fulaste bilderna på länge, jag lyckades få till världens snyggaste Batman-Joker-smile med hjälp av två godisar under överläppen. Sen hade vi kul med mammas spegelväggar och Mia slängde ur sig den smarta kommentaren "Ååh det ser ut som vi sitter i en evighetsdjungel!" Hennes kommentarer är garanterat de bästa i världen!

Nu ska jag städa lite hade jag tänkt. Eller rätt mycket, blir nog storstädning igen. Jag fick ner en skiva med OPM idag och några skivor med Las palmas. Igår fick jag ner två skivor med The streets också. Bra musik allting! Jag försöker komma på någonting mer att ta ner, funderar starkt på någonting roligt istället. Som någon säsong av parlamentet.

Sen ska jag passa på att tipsa om en låt som jag hörde i Jockes bil förut, några gånger. Grymt skön låt!
http://www.youtube.com/watch?v=Cl_KB-mZyGM

Men det påminner mig om då och det är inte så bra kanske.. Nej nu tappade jag lusten att skriva mer.
Vi får se om det blir något senare inlägg idag, det visar sig helt enkelt.


It's too late
..

/ аму ,. undercover freak • ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar