tisdag 5 januari 2010

Ahh! Den här dagen började bra, även om jag knappt kunnat sova för att det gjorde så ont i ena halsmandeln.
Jag har sökt jobb inatt och idag, jag har inte den blekaste om hur det kommer gå -som vanligt. Men jag hoppas iallafall att jag kan få något av de jag sökt för det vore grymt!
Jag är glad, även om min hjärna och mitt hjärta inte direkt vill sammarbeta utan verkar vilja helt olika saker. Helt galet är det. Men det ordnar sig nog.

Den stora frågan nu är; 15e Januari? Klarar jag det eller inte? Jag vill men jag är så osäker på om jag kommer klara det.. Gaah.. Därför blir det röstträning de kommande dagarna. All min lediga tid kommer gå åt att sjunga. Det blir en kopp te med honung snart sen ska jag bannemig sjunga resten av dagen. Grannarna har borrat och haft sig så de kan inte klaga om jag sitter här och skriker och låter lika lustig som en tjäder i parningssäsong! (De låter faktiskt Väldigt lustigt!)

Helgen är en annan fråga. Som jag tänker väldigt mycket på! Jag vill!
MEN.. ja.. we'll see!

Jag känner mig hyperaktiv och är pepp på egentligen ingenting! Gah! Mina fingrar är på fullspeed när jag skriver och jag känner mig lagomt galen! Woopwoop.

Nej, nu ska jag sluta skriva och börja sjunga! BANNEMIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar