torsdag 14 januari 2010

Lugn dag.
Jag har ont i halsen och bihålorna och är trött som få i både huvudet och kroppen.
Jag är sjukt sugen på cola och glass och jag borde ringt Tisken och bett dem kolla varför bihålorna gör så jäkla ont och har gjort det snart 2 veckor. Men jag orkar inte..

Jag tänkte vara hemma hela helgen, förhoppningsvis kommer Moa förbi någon dag och hälsar på. Lär fixa ett par schyssta filmer tills dess eller så får vi ta en kväll och kolla på sånadär filmer vi redan sett 564 gånger men ändå vill se igen!

Just nu halvligger jag i min säng och har datorn i en väldigt snygg position. Nästan helt uppfälld står den mot mina lår och höftbenen blev bra som stöd så den inte glider åt helvete. Jag känner mig som en säck! Fyfan vad seg man kan vara..

Danger Danger är dagens musik och människor beter sig så jävla fel idag och jag är arg.
Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar