söndag 17 januari 2010

Klockan har passerat halv 4, nu har jag råkat vända dygnet igen. Fan!
Jag är pepp på livet. Jag har bestämt mig för att inte låta någon komma i vägen och förstöra nu. Så som jag har mått den här helgen vill jag alltid må! Utan problem och med mål i livet.
Tack Moa, för att du gör mig glad och peppar mig till tusen!<3
Min pepphet gjorde att jag idag sökte mer jobb än jag gjort de senaste månaderna. Kan också bero på att jag inte sökte i Falun utan någonstans där det faktiskt FINNS jobb! Nu håller jag tummarna för att jag slipper den här skiten och får komma härifrån.
Jag ser för första gången på jagvetintehurlänge fram emot Livet och allt det kommer ge!
Jag är glad. Ingen ska få ta det här ifrån mig. INGEN.
Jag vägrar bli nedtryckt igen, jag vägrar må dåligt över någon annan. Nu är jag i fokus i mitt eget liv och jag tänker inte släppa in någon som är minsta lilla kapabel att få mig att känna mig dålig.
Just nu känner jag mig Bra! Nej, inte bra. Jag känner mig bäst i hela jävla världen. Jag känner mig stark och som om jag klarar vad fan jag vill och känner för! Mitt självförtroende är på topp.

För första gången på allt för lång tid kan jag säga att jag mår rakt igenom BRA, och verkligen mena det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar