måndag 11 januari 2010

Resumé av senaste dagarna:

Torsdag: Jag, Mia och David hämtade Joel på stationen och sen drack vi (alla utom Mia) folköl och lyssnade på musik här. Trevlig och lugn kväll. Shepards Pie åt vi också!
Fredag: Jag och Joel tog en lugn kväll hemma med film och käk. Lasagnette till lunch och sen skulle det bli kyckling och ris till kvällsmat. Kycklingen tog 1 ½ timme att tillaga och var ändå helt och hållet oätbar. Det blev alltså lasagnette på kvällen också
Lördag: Centrum för alkoholinhandling och hem till mig för matlagning och förkrök. Olivia och Mia kom hit och drack lite och hade det nice, sen drog vi till Sigga som fyllde 20! Blev även en sväng förbi Arru och sen Kingen där vi träffade lite människor. De hade 20 i baren med Sigga och Joel fick köpa ut åt oss för bartendern, haha! Sen blev det bastu hos Noogie och taxi hem på natten/morgonen.
Söndag: Jag och Joel gjorde pizza och tog det lugnt hela dagen. Kollade på scream på kvällen blandannat.

Imorse åkte Joel hem och jag skulle egentligen till arbetsförmedlingen men känner mig för sjuk och för dum i huvudet för att gå utanför dörren överhuvudtaget. Nu ska jag komma på någon film jag vill se eftersom jag kollat på de jag har på datorn redan och är inte på humör för Futurama just nu.

Bilder från lördagen kommer här! Tjopp!

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar