söndag 17 januari 2010

Kuvertlim smakar förjävligt!

Nu drog nyss Moa hem, hon har varit här sen i Fredags.
På fredagen var jag hundvakt till Ester några timmar, gick till Konsum och mötte Moa som köpte 3 liter läsk och chips, och gick hem till mig och kollade på Haggard The Movie. Den var sjukt underhållande. Jag kan inte säga att den har någon vidare bra handling, eller någon speciell handling över huvudtaget. Men vad kan man egentligen förvänta sig av en film som Bam Margera gjort med Viva La Bam-gänget som skådespelare? Men den var riktigt underhållande! Sen blev det några avsnitt av Hem till Midgård och vi somnade kring 4! Vid 3 dagen efter gick vi upp och mamma hade redan åkt till jobbet. Vi åt frukost, kollade på mer Hem till Midgård, spelade kort och lyssnade på partymusik och var allmänt sjuka i huvudet. På kvällen gick vi till Konsum och mötte upp Sigga. Vi köpte läsk, chips, ostbågar och godis och drog hem till mig igen. Först kollade vi på Grind och sen Haggard igen! Dels för att jag och Moa tyckte den var så underbart rolig att vi fick lov att se den två dagar i rad och dels för att vi tyckte att Sigga också borde se den! Vid halv 3 gick vi med Sigga halvvägs hem till henne och sen gick vi hem till mig igen och kollade på några avsnitt av den nya Life of Ryan-säsongen. 4 avsnitt för att vara exakt. Så vi somnade väl.. Någon gång, tidigt på morgonen. Idag vaknade vi återigen kring halv 3-3 tiden då mamma redan åkt till jobbet. Vi åt frukost, kollade på de sista två Life of Ryan-avsnitten (då jag bara fått tag på 6st från nya säsongen!) och sen spelade vi kort och drack kaffe tills för en stund sen då Moa gick hem.
Nu har jag fyllt i soc-papper så det är klart för den här månaden och bara är att posta imorgon, jag ska träffa min handläggare.. Någon dag! Och imorgon ska jag ringa och göra en uppföljning av mitt arbetssökande. Sen är jag klar med det tills slutet av februari, vilket är jävligt skönt. Dock vore det mycket skönare att faktiskt ha ett jobb menmen, vad ska man göra liksom?

Jag och Moa kollade även upp hotell och flyg inför Kalifornien sommaren 2011 då vi ska vara där en månad. Som det ser ut ska vi till L.A, San Diego, San Fransisco, San Clemente och Las Vegas!
Resan + hotell kommer gå på ca 50.000 för mig och Moa, vilket inte alls är farligt för en månad!
i December ska vi boka allting. Det känns bra. Och jag lär skrapa ihop en massa fickpengar tills själva resan men det ska inte vara något problem! Förhoppningsvis har jag ett jobb innan dess.

Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen, men det blir väl lugnt och skönt iallafall, kanske ta ett bad eller träna lite på låtarna inför 19e feb. Ja justdet, rep på torsdag. Niice.

Från 25e ska jag vara dagmatte åt en jättefin liten tik, i två veckor som det ser ut nu. 4 dagar i veckan iallafall. Sällskap om dagarna = jättebra! Plus att jag får lite motion och extracash! Inte fel någonstans!

Humhum.. Jag har återigen fallit för min gamla "kändiscrush", but who can blame me? ;)

Jag borde sy litegrann, men dendär jäkla symaskinen är inte min bästa vän och går sönder varje gång jag använder den. Dock funkar den perfekt när mamma använder den, men mig gillar den Icke! Jävla maskiner, förstår inte vad de har emot mig!

Nej, vettigare saker finns att göra än att skriva här. Men jag fick ju lov att skriva av mig lite, och jag lär bli bättre på att skriva. Faktiskt! För fortfarande läser folk, och det är ju bra!

En bild på Ester passar perfekt för den här helgen tycker jag! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar