tisdag 12 januari 2010

Idag vaknade jag lite för sent, dvs halv 12. Fast jag hade ställt klockan på 10! Jag trycker på snoozeknappen i sömnen, inte bra!
Duschade, åt frukost och stressfixade mig sen åkte jag in till stan och träffade Anders som bjöd på en latte på Café vi 3. Vi satt där någon timme, drog till djurmagazinet och kollade på spindlar, ödlor, fåglar och fan vet allt de hade och sen gick han åt sitt håll och jag gick till Arenan och träffade André och Johanna. Vi var alla tre där en timme innan mötet började så vi snackade skit och minnen från arrangörsutbildningshelgen för ett år sen. Trevligt var det. Halv 5 hade vi möte och kvart i 6 var det slut och jag gick till bussen där jag träffade Alex som jag inte sett på ett bra tag! Så jag snackade en massa skit med honom hela bussresan vilket även det var trevligt! Kom hem, åt mat och nu sitter jag här med en kladdkaka i ugnen. Mums!
Jag längtar tills nästnästa måndag då lilla fröken Hera ska vara här 4 dagar i veckan i 2 veckor till att börja med och förhoppningsvis längre också! Då får jag sällskap om dagarna, och även om hunden inte kan prata så är jag säker på att vi kommer ha en bra tid tillsammans!

Nu lär jag fixa vaniljvispen.. Om vi ens har någon! Det visar sig.

Jag behöver pengar. Och ett jobb. Och en lägenhet. Men inte i Falun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar