tisdag 10 februari 2009

10/2

Jag kom precis hem från Lovisa där jag, några fler av hennes vänner och en del av hennes familj och släkt var för att äta varma mackor och glasstårta! Det var helt underbart trevligt och alla var glada och hade kul! Det blev en hel del roliga kommentarer och annat och som vanligt skrattade jag åt precis allting! Det kommer upp lite bilder sen när Lovisa lagt upp dem så jag kan sno dem ifrån henne!

På tvn i hörnet av mitt rum visas just nu en film med Biker Mice From Mars! Lika bra som alltid och även om jag redan sett de här avsnitten ett flertal gånger har jag ännu inte tröttnat på dem! Jag älskar verkligen teckande serier från 80talet, det har en charm som är obeskrivlig!

Idag ska jag sova lite tidigare än jag brukar eftersom jag imorse upptäckte hur skönt det faktiskt var att gå upp tidigt! Imorgon ska jag ut också och inte bara sitta inne hela dagen! Jag ska träffa vänner och ha det trevligt. Det ser jag fram emot! Jag känner att det blir för lite av sånt nu för tiden men det ska jag ändra på!

Nu orkar jag inte skriva mer ikväll men det blir nog ett inlägg imorgon! Det är alltid skönt att skriva av sig lite, sen bryr jag mig faktiskt inte speciellt mycket om folk faktiskt läser det jag skriver eller inte men, ja.

See ya 'round!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar