onsdag 18 februari 2009

Idag ska jag sluta snusa, men jag tänker ta min sista snus som ett litet fint farväl. (haha)
Så nu de senaste dagarna kommer jag borsta tänderna så mycket jag kan eftersom jag inte gillar att snusa när jag har nyborstade tänder och om jag har det hela tiden så kanske det inte blir lika svårt! Det är bra hur jag kommer på mina egna idéer för hur saker och ting ska bli lättare!
Nu går jag på kosttillskott igen i hopp om att börja må bättre fysiskt. Jag börjar också träna stegvis för att på något sätt komma i form. Jag ska börja ta hand om mig själv lite bättre. Jag äter iallafall frukost regelbundet nu! Och jag äter inte en massa onyttigt så ofta som jag gjorde förut. Och nu snart ska jag gå och äta pannkakor till lunch. Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar