måndag 23 februari 2009

the love

Två månader med Anders.
De två bästa månaderna i mitt liv. De två månaderna jag känt migsom mest levande och njutit som mest av att vara Någon.
Jag vet precis Vem jag är, Vad jag är och Var jag är.
Jag är världens lyckligaste människa, jag är Din och jag är här, med dig, Nu.
Det finns ingen annan jag hellre skulle vara, eller någon annanstans.
Du gör mig hel. Du får mig att känna mig speciell.
Jag njuter av varenda sekund i din närhet och du värmer upp varenda liten cell i min kropp, utan att ens behöva röra mig.
Det kan inte bli mer rätt än såhär. Du är allt för mig. Du har fått mig att förstå vad riktig kärlek är och visat hur vackert det kan vara. Att någonting kan vara så perfekt. Jag vill dela allt med dig. Såväl känslor som min framtid och minnen. Jag kan inte tänka mig en framtid utan dig. Jag har så många fina minnen tillsammans med dig. Dels från vårat förhållande men också en hel del från våran längre tid som vänner.
Du betyder mer för mig än jag någonsin skulle kunna beskriva med ord.
Du gör mig lycklig. Jag mår så bra med dig!
Jag ser fram emot att dela min framtid med dig och skapa nya minnen.
Jag älskar dig. Du är det bästa som har hänt mig, på riktigt.
Jag är din. Tack för allt<3

______________________________________________

Anders är i fjällen nu och kommer hem på torsdag. Jag saknar honom redan och hade föredragit att umgås med honom idag men istället får jag göra någonting annat som jag inte haft tid med förut. Jag måste bara komma på någonting! Annars får jag smygspela lite på Anders bas eftersom den står hemma hos mig och jag inte spelat på flera år!
I fredags var jag hemma hos pappa och umgicks med honom och Lissi i flera timmar. Vi åt världens godaste middag som bestod av renkött och pressad potatis. Och vi drack en hel del rödvin vilket jag inte druckit på jättelänge eftersom jag mest dricker rosévin om jag dricker vin överhuvudtaget. Det var trevligt iallafall! Som varje gång jag är där. Jag ska nog dit på lördag igen eftersom Zanna är i Falun då och jag har inte träffat henne sen september. Då kommer jag ta med mig Anders också så han får träffa min älskade storasyster.
Sen ska jag och Anders till pappa 7e då pappa och Lissi har gemensam fest. Så det blir tre helger i rad hos dem - underbart!

I lördags var jag hemma med mamma och David och kollade på Melodifestivalen, åt middag som jag och mamma hade lagat ihop och drack halvblaskig öl. Sen glass som efterätt vilket var det bästa med hela grejen! Anders var på tv och spelade i pausunderhållningen på Melodifestivalen. Det var jättekul att se honom och alla andra på tv, hihi. Direkt efter kvällen var slut åkte Anders till mig från Leksand. Han hade vit skjorta på sig och var sådär ruskigt snygg så jag bara ville äta upp honom. Det gjorde jag väl också.
Eftersom Anders skulle åka bort sen på söndagen och vara borta några dagar hade vi bestämt oss för att inte sova den natten utan utnyttja tiden så gott vi kunde. Allting var bara helt perfekt och typ 6 på morgonen låg vi väl i min säng och drack körsbärsvin och lyssnade på System of a down. Sen fick vi lov att sova ett par timmar ändå. jag skulle sova en kvart och sen skulle Anders väcka mig, men han somnade också så det blev inte riktigt som vi tänkte oss! Hur som helst så sov vi några timmar och sen spenderade vi de sista timmarna i mitt rum innan han skulle åka iväg. Allt var helt perfekt som allting är med honom. Åh, jag känner mig sådär fjantkär som om jag skulle vara med i någon amerikansk High School-chick flick! Men det känns så bra! Och jag längtar så tills på torsdag då vi ses igen!

Efter Anders åkte iväg igår kom Moa och hälsade på mig. Hon luktade häst och drack kaffe och spelade kort med mig, som vilket kärringpar som helst! haha!

Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, men imorgon ska jag på möte och fixa loge till Opeth och såntdär. Sen på onsdag har mormor öppet hus och jag ska dit och vara snygg och välkomna gästerna.. Eller något i den stilen. Jag ska fotografera också.

På torsdag är det dagen D. ca 12-12 kommer jag vara på Arenan och hela kvällen kommer handla om Opeth. Jag lyssnade på dem som mest när jag var 14 och det ska bli sjukt roligt att träffa dem och att se dem live eftersom jag inte har gjort det än!

Nej nu ska jag städa upp i mitt rum. Jag hann bara bädda om sängen eftersom jag kom på att det var stökigt som satan precis innan jag skulle gå och lägga mig igår! Jaja.

Jag skriver kanske sen, eller imorgon. Schiao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar