måndag 23 februari 2009

Family business

Idag har jag bara umgåtts med släktingar, och det är väl okej på sitt sätt.
Först träffade jag och min mamma min 'moster'(morbrors fru) på stan och gick hem till min mormor och styvmorfar. Där planerade vi inför mormors 75årsfest som äger rum på onsdag! (Perri var där och dreglade och pussades också såklart!) Sen åkte vi hem till min morbror och pratade med honom lite, åt jättegoda bullar, drack kaffe och coca cola (inte blandat nej, jag drack för en gångs skull inte kaffe eftersom jag måste skära ner på mitt koffeinberoende). Sen spelade vi lite Wii (mamma blev helt galen i det!) och åkte hem. Jag kollade nyss på Raw vilket inte var roligt alls utan Anders! Imorgon är det tisdag, då är det bara två dagar kvar tills vi ses igen. Det är inte lång tid. Men ändå För lång tid. Jag saknar Anders jättemycket. hela tiden.

Imorgon ska jag göra någonting jag aldrig gjort förut; ringa tandläkaren och fixa en tid frivilligt. Tandhelvetet blir ju inte bättre och jag måste laga den för tredje gången. Fan att de ska vara så dåliga på att laga tänder så det går sönder igen hela tiden. Sen har väl mina "nattvanor" stor del i det hela. Jag biter ihop helt sjukt hårt när jag sover. Kan vara därför min tinning ofta gör ont också. Alla bitar faller på plats! Och ja, biter jag inte ihop käken på natten så biter jag istället sönder underläppen. Jag har hört att det finns en speciell skena man kan få och ha när man sover. Hur geeky det än är ska jag kolla upp om jag kan få en sån. Det känns som att jag hellre vill ha ordning på min käft än sitta och gnälla över att någon jävla skena skulle vara drygt att ha på natten. Vi får se. Även om jag inte kan få bort alla problem och smärtor jag har så kan jag iallafall försöka ta itu med så mycket jag kan och ta hand om min kropp bättre. Det som är drygast för tillfället är min mage och min rygg. Ryggen kommer jag få ordning på (förhoppningsvis) om jag börjar gå hos min styvfarfar som är massör/kiropraktor vilket är precis det jag behöver men inte har råd med just nu! Magen blir nog bättre om jag börjar äta bättre och skaffar några jäkla matvanor. Mmh det är Anders som är smart och sagt hur min mage kan bli bättre. Han är inte bara min bästa vän och pojkvän utan även min hälsocoach.. och min massör! Äh han är mitt allt, faktiskt! Puss på honom och han kan komma hem nu tycker jag!

Nu börjar Scrubs!! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar