torsdag 19 februari 2009

Friday, I'm in love.

Klockan är snart halv 9, jag vaknade för ca en kvart sen. Det är inte okej! Men skönt att jag äntligen lyckats vända tillbaka dygnet ändå!
Jag ska med mamma till massör-Per idag, det är en snäll man som kanske vet vad jag har för fel. Om jag orkar prata med honom om det, vi har mest pratat hårdrock och festivaler förut. Och filmer!
Idag när jag vaknade var min mage platt, min hy i ansiktet var helt perfekt och len-slät sådär skönt och mitt hår var mjukt, lent och oslitet! Jag har tagit hand om mig själv rätt bra dehär dagarna och det känns verkligen just nu! Jag mår inte heller illa som jag brukar direkt när jag vaknar och resten av dagen ungefär. Tanden och näsan gör dock fortfarande lika ont men man kan ju inte vara helt perfekt liksom! Ryggen är väl också som den är.
Nu blir det att hinka kaffe, städa upp i rummet, träna, duscha och glida iväg. Jag saknar pappa och längtar tills om några timmar då jag ska dit!
Jag är duktig som fan gällande kosttillskotten nu igen! Eller ja, B-vitaminerna iallafall. När jag börjat få mer rutiner i mitt liv får jag börja med de andra igen.

Ja idag vaknade jag på rätt sida kan man lugnt påstå! Även om jag hade föredragit att vakna bredvid Anders. Men vi ses när han kommer hem från melodifestivalen. Ja men precis, min älskade är ju med i paus-underhållningen och spelar på lördag! Finfint det!
Sen på söndag åker han iväg igen men kommer hem lagomt till Opeth! Ja fyfan Opeth är på Torsdag! Feels good! Nu ska jag käka litegrann för, tro det eller ej, jag har börjat vara hungrig på morgonen! YEP!

1 kommentar:

  1. Älskling!

    Va glad jag blir av att läsa det här!

    Jag saknar dig asmycket!!!!!!!>.<

    Det är inte okej att vara utan dig så här länge...

    SvaraRadera