tisdag 3 februari 2009

Nu har vi haft ännu ett möte, som varje tisdag. Vi har placerat ut arbetsuppgifter till den 26e och allting ser väldigt bra ut! Jag ska se till så bandet har det bra och har allt de behöver i logen osv. Vi spelade också in ett nytt videoblogginlägg som senare kommer upp på våran blogg Panorama Productions! Jag håller även på att fixa om i min blogg så ett tag framöver (beroende på hur länge jag orkar hålla på) kommer det se lite konstigt ut eventuellt, men det ska ju inte göra någon skillnad ändå tycker jag! Nu ska jag laga ihop lite käk eftersom jag är så fruktansvärt hungrig! Tack vare bästa André (och hans far) har vi en tv igen, imorgon eller någon dag senare. Det känns jäkligt bra måste jag säga! Den kan ju iallafall inte vara sämre än den förra, även om jag saknar att ibland få lov att gå fram till den och slå till den för att kanterna inte ska bukta inåt i bilden. Den var charmig, det kan man inte annat än hålla med om! Men den sög, faktiskt. Hur som helst är det skönt med en tv! Jag vill göra om i mitt rum också men har inte bestämt riktigt hur det skulle kunna gå till. Det är så trång här i rummet så om jag ska möblera om måste jag först dra ut alla möbler utom sängen ut till hallen utanför för att ens kunna röra på någonting. Jag gillar inte att ha det möblerat likadant för länge, det blir så tråkigt i längden! Nej, nu är jag faktiskt jättehungrig så jag måste gå och käka någonting! Tack alla för en trevlig eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Hej du är lite för snygg för mig, men jag vill också ha star wars kväll snart !!! jag kommer avlida annars. Plus att jag behöver prata ut jagdör. Jag saknar dig jag med ! <333<3<3

    SvaraRadera