torsdag 19 februari 2009

Mööp.

Det här är nog världens sämsta dag.
I förrgår slutade jag snusa på riktigt.
Imorse vaknade jag tillsammans med Anders men han åkte till skolan jättetidigt. Jag har flera nätter drömt sjuka grejer om honom nu, varje gång är det något nytt sätt han försöker lämna mig på. Jag hatar dedär jävla drömmarna.
Jag blödde näsblod halva morgonen eftersom jag har ett sår inne i näsan. Jag har tandvärk och upptäckte att dendär jävla lagningen gått upp igen så nu måste jag laga samma tand för tredje gången. Jag har ont i halsen och i ryggen. Mamma åker om en timme och då är jag ensam hemma tills inatt när hon kommer hem och går och lägger sig och sover. David kommer hem imorgon tydligen. Jag är trött, grinig, vill vara med Anders och jag är EMO.. nej det är jag inte, men jag är less på allting. Jag vill bara.. sova. ingenting är bra idag. Ingenting alls. jag hatar nikotin.

Hejdå imorgon ska jag till pappa, jag saknar honom och Lissi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar